FAQ

Er du forvirret?

Det kan være svært at navigere i de mange meninger, der er omkring tøj. Bare rolig du er ikke alene. Vores mission er at sikre høj kvalitetstøj af ansvarlige materialer, derfor vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe og guide dig. Her kommer nogle af de mest almindelige spørgsmål, vi modtager hos Basic Apparel. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Forsendelse

Hvilke lande sender I til?

Vi sender kun til Danmark fra vores danske side. Vi har også en international hjemmside, som du kan finde her.

Hvad er jeres pris på fragt?

Vores fragtpriser udregnes automatisk i checkout, baseret på din valgte leveringsadresse. Fragtprisen afhænger af hvilken udbyder og service du vælger.

Hvilke leveringmetoder kan jeg benytte mig af, når jeg bestiller?

Du kan vælge at få din pakke leveret til en pakkeshop, din hjemmeadresse eller erhverv.  Hvis du ikke er hjemme ved levering, vil din pakke blive leveret til den nærmeste GLS pakkeshop. 

Hvor lang tid kan jeg forvente at vente på min ordre?

Ordrer i Danmark leveres indenfor 1 - 2 hverdage, mens udenlandske ordrer kan tage alt fra 5 - 14 dage. Leveringsoplysningerne gives i din ordrebekræftelse.

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en vare med fejl?

Hvis du har modtaget en vare med fejl, så skal du sende en mail til info@basicapparel.dk. I mailen vedhæfter du et billede af reklamationen, skriver dit ordrenummer og beskriver fejlen. Herefter vil vi ombytte varen, hvis den er på lager og ellers refundere pengene.

Har du et spørgsmål?

Kontakt vores kunderservice som gladeligt hjælper dig videre.